B&T - Let's Play Minecraft

A B&T - Let's Play Minecraft sorozat blogja. Ide fogom postolni az új részeket, és a részek közti kisebb átépítéseket is.

Friss topikok

Linkblog

First Post - Hello Világ!

Banan1 2010.12.26. 21:44

Nos, ezt a napot is megértük. Elindult az első bologom, méghozzá egy játék a Minecraft kapcsán. A játék maga letölthető/megvetehő/játszható a http://www.minecraft.net oldalon.

Egy elég primitív, mégis briliáns játék. Pár perc alatt Legozo gyermekké változtatja az embert. Olyannyira, hogy mára százezrek által játszott. Sokan művészi munkákat, vagy sorozatokat készítenek.

És ez elhozott minket a blog témájához is, mivel én is egy vagyok a sok videós közül. Viszont van két dolog, ami megkülönböztet a többiektől. Többnyire dual-kommentár formában készítem a sorozatot egy barátommal, akit csak T, vagyis 'TUROS' néven említenék meg. A másik dolog, hogy magyar vagyok. Rajtam kívül úgytudom csak egy valaki, egy bizonyos 'Bárány' készít magyar Minecraft sorozatot, de őt nem ismerem, és a vidóit sem láttam még.

Egyelőre nem tudom mi lesz a bloggal. Egy hét próbaidőt adok neki, és ha van rá igény, akkor megmarad. Őszintén nem tudom elhinni, hogy ekkora sikere lett a sorozatnak. Mióta elkezdtem 16-7 subscriberrel több van, ami azért dagasztja a mellkasom. :) Meghaladtam a mágikus 100 videót is, és nemsokára a sorozat is a 30. részhez ér. Igaz, nem tudom élek-e addig, de minden tőlem telhetőt megteszek. A következő részig... Nos, aki látta már az eddigi vidókat az izguljon, aki nem annak nem fog megártani ha megkukkatnja őket. https://www.youtube.com/watch?v=9eb9pI4eqGI&feature=&p=276B346A85B3E079&index=0&playnext=1

~B

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://letsplayminecraft.blog.hu/api/trackback/id/tr652540716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KingKill 2010.12.27. 16:47:36

Banan szerintem nem kene probaidot adni, mindenki orul a blogodnak, vegre nem csak sticken ertesulhetunk az uj reszekrol eSTeBe.
süti beállítások módosítása