B&T - Let's Play Minecraft

A B&T - Let's Play Minecraft sorozat blogja. Ide fogom postolni az új részeket, és a részek közti kisebb átépítéseket is.

Friss topikok

Linkblog

Banan1 - Re

Banan1 2011.03.02. 18:05

Visszaértem épen és egészségesen, sok élménnyel gazdagodva. :) Nagyon jó volt Romániában, ajánlom Nektek is, hogy ha ki akartok utazni, nézzetek be Torockóba. Színmagyar település, és nagyon kedvesek az emberek. Ráadásul a kocsma sem az utolsó a látogatnivalók közt arrafelé. :)

A sorozathoz visszatérve, kicsit meglepődtem, mikor megnéztem az E-mailem.

 

 

 

Nem hittem volna, hogy ennyi dolog történik majd egy röpke hét alatt. Ráadásul lassacskán meglesz a 200 subscriber. Köszönöm mindenkinek, hihetetlenek vagytok. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://letsplayminecraft.blog.hu/api/trackback/id/tr812704837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dragon123 2011.03.02. 18:27:59

Örülünk hogy itt vagy és jól vagy.
Jómagam is jártam romániába, de én Bucurestbe (bukarestbe) sőt, ha jól emlékszem még erdélybe is.
Kérdésem lenne: Textúrámat hol tom megváltoztatni? jól jönne már, mert unom a régit (remélem nem igaz, hogy csak az változtathat aki megvette, és tudtommal te nem vetted meg, szóval remélem sikerül.) Üdv újra itt Zoli! :)

Banan1 2011.03.02. 18:40:46

@Dragon123: Rosszul tudod, ugyanis megvettem.
Egyébként letöltöd a modot, és bepaokod %appdata%/.minecraft/bin/minecraft.jar-ba.

Dragon123 2011.03.02. 18:46:51

@Banan1: Milyen modot? nekem csak az *ember* textúráját kéne megváltoztatni és a default textúrát pedig sehol sem találom (nem találom, tehát nem tudom felülírni :S)

[FC] david_rossz 2011.03.02. 19:52:49

Banán egy régebbi magyar minecraft vidinél láttam olyat hogy lehet valami kalózhajó féleséget csinálni nem csak ilyen kis csónakot!
Ha lehet még olyat csinálni szerintem tedd meg te is!

Vidi: www.youtube.com/watch?v=lx7LwZCI0Jo&feature=related

Banan1 2011.03.02. 21:05:31

Ezek modok. Azt, hogy mi van az eredetiben, megkereshetitek a minecraft wikipediaán. Előbb nézzetek utána, aztán írjatok ide.
www.minecraftwiki.net/wiki/Minecraft_Wiki
süti beállítások módosítása