B&T - Let's Play Minecraft

A B&T - Let's Play Minecraft sorozat blogja. Ide fogom postolni az új részeket, és a részek közti kisebb átépítéseket is.

Friss topikok

Linkblog

Minecraft Banán módra 5. rész - Földalatti utakon [Első rész]

Banan1 2011.03.05. 21:18

Elnézést a késedelemért, illetve, hogy a mai rész elmaradt, de más elfoglaltságom akadt, és egész nap nem jutottam gépközelbe. Holnap felteszem.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://letsplayminecraft.blog.hu/api/trackback/id/tr832713588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[FC] david_rossz 2011.03.05. 21:31:34

Meg lehet lovagolni egy robbanó péniszt?
Mert banán téged nagyon szeretnek!

Egyébként semmi baj hogy később tetted fel mert ma ameddig volt szeró végig kockultam most így jól esett kikapcsnak ez a vidi!

Dragon123 2011.03.06. 08:27:20

Creepert lovagolni? Te hol jutsz hozzá ilyen hülyeségekhez? Azonnal felrobban ha a közelébe mész nem hogy még a hátán (Vagy nyak?) ülni. +megszerezni a nyerget dungeonból.

Banán lenne egy ötletem:
Minden 3. részben teljesítesz a "küldetést" 3 részen keresztül tegyük fel küldenek neked feladatokat te azok közül kiválasztod a legjobbat és megpróbálod teljesíteni.PL innentől kezdve a 8. részig mondanak dolgokat te valamelyiket kiválasztod és megcsinálod. (Persze biztos lesznek elmebeteg emberek akik lehetetleneket mondanak de sztem jó ötlet.)
Remélem tetszik :).

55andris 2011.03.06. 15:57:32

david szerinted mit jelent a ,,robbanóˇszó?

Am drag bocs de nekem nem jön be az 5leted.

szerintem csinálhatnál a házadra pl földből egy stickmant az smwf tiszteletére

Dragon123 2011.03.06. 16:26:48

@55andris: Nem jön be az ötletem de máris adtál neki egy feladatot ("küldetést") mindenki szeretné a saját ötletét látni más világába ezért találtam ki ezt.

Dragon123 2011.03.06. 16:48:53

Zoli, azt vettem észre hogy nem töltötted le az új verziót. (1.3_01) Amibe már van ágy (Át lehet aludni az éjszakát.) meg egyéb dolgok (minecraft FAN blogon ott van minden) szóval ha letöltenéd minecraftSP-vel akkor nem kéne itt szenvedned éjszaka + még néhány dologgal

Banan1 2011.03.06. 17:28:39

Ne flameljetek!
Már upoltam, szóval erről nem akarok többet hallani, a stick tiszteletére sem fogok szobrot emelni, mert felesleges, és ronda lenne.
Ágyat csak bemutatáshoz fogok készíteni. Éjjel bányászni kell.

[jancs] 2011.03.29. 09:10:41

ez jó. tiszta stickman warfare-sek vannak itt. XD
én is az vagyok
süti beállítások módosítása