B&T - Let's Play Minecraft

A B&T - Let's Play Minecraft sorozat blogja. Ide fogom postolni az új részeket, és a részek közti kisebb átépítéseket is.

Friss topikok

Linkblog

Minecraft Banán módra első rész - Új világ

Banan1 2011.02.08. 16:45

Régen tettem fel videót nem igaz? :) Nos nem kell tovább várnotok, mert elkezdtem az új sorozatot. Minecraft Banán módra.

Ahogy a videóban is említettem, ritkábban fogok részeket feltenni, hetente talán kettőt vagy hármat. Ha minden jól megy, keddenként és szombatonként. Más változtatás, hogy Ti mondjátok meg, mit csináljak. Hagyjatok kommentet itt, vagy youtubeon, írjatok üzenetet youtubeon, hogy mit csináljak. Jó szórakozást! :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://letsplayminecraft.blog.hu/api/trackback/id/tr992647172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KingKill 2011.02.09. 15:02:51

Szerintem bányássz kicsit.

[FC] david_rossz 2011.02.09. 15:54:10

Áss lefelé ameddig tudsz ha végtelenig akkor meg áss sokáig és gyilkolj még tintahalat is.

Mit csináljak ha regisztráltam és letöltöttem mindent és az írja ki hogy nem prémiumos az accom vagy az hogy login faild?

Haffi 2011.02.09. 16:19:15

Banán!
Nézd a kommenteket youtube-n is.
És legyél kicsit kreatívabb (miért nem normális lépcsőstetőt csináltál a földkunyhóra? És miért nem nagyobb?

Én általában rohadt nagy tornyokat és várakat építek.
De azért tőled tanultam mindent, és sok szerencsét az új világban

Logen_Brown 2011.02.09. 17:38:35

Szentem keress új állatokat, dolgokat és utazzgass

Dragon123 2011.02.10. 19:54:25

Szerintem harcolj sokat úgy sokkal jobban tetszene (nekem, mivel ez csak 1 vélemény)
Meg hát szerezhetnél sok csontot amiből csinálsz csont "törmeléket" vagy mit (nem az a neve.)
És csinálhatnál olyat h fára fát növesztesz. Super faház^^ már szinte látom is.
Őőő egy kérdés: Slime-mel találkozhatok csalás nélkül? vagy az nem lehetséges te találkoztál már vele?
süti beállítások módosítása