B&T - Let's Play Minecraft

A B&T - Let's Play Minecraft sorozat blogja. Ide fogom postolni az új részeket, és a részek közti kisebb átépítéseket is.

Friss topikok

Linkblog

28. Rész - Új világ

Banan1 2011.01.07. 19:00

Sajnos az elkövetkező videókban is csak én B vagyok jelen, mert nem tudam felvenni a kapcsolatot Tvel a felvételt illetően. Elézést ezért.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://letsplayminecraft.blog.hu/api/trackback/id/tr252568106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HadaAdam 2011.01.07. 20:31:12

jó volt a jurassic park zene bevágás :) csak így tovább! tudod mi lenne érdekes: rajzolj egy térképet és nevezd el a hegyeket, tavakat, tengereket, a faluidat...

Đzsiđzsi 2011.01.08. 09:55:32

Nagyon izgalmas volt ez a rész, nekem nagyon tetszett, ahogy az eddigiek is, de ez különösen érdekes volt. =) Már nagyon várom a kövi részt, és ez az elnevezős dolog, amit Hector írt, az szerintem jó 5let. Csak ne minden Euau legyen xDDD

Đzsiđzsi 2011.01.08. 10:18:20

Meg azt elfelejtettem leírni az előző komiba, h esetleg csinálhatnál egy magas őrtornyot. Olyan magasat, ahonnan jól belátni a terepet, és én ezt úgy képzelem el, h fából, vagy zúzott kőből, a közepében felvisz egy létra, a tetején korlát, h le ne ess, meg ha távolabb lenne, mint az új bázisod (gondolom építesz újat), akkor esetleg egy vasútvonalat csinálni oda, meg vissza is(az odautat úgy gondoltam, h a torony mélyebb területen legyen, mint a bázis, így el lehet odáig gurulni, a visszautmeg a toronynak vhonnan a tetejéből induljon, ahonnan a bázis felé lejt az út). Remélem nem mondtam hülyeségeket, és ez csak egy 5let, hátha 'segítene' felmérni a terepet, meg nekem tetszene :D

Dragon123 2011.01.09. 11:28:19

LoL! A gombás "rét" komoly :D Ahova te beteszed a lábad a gazdaság felvirágzik. : D

Kár, hogy nem vittél magaddal iránytűt ami visszavezet a Spawn point-ra ha még is meggondoltad volna magad azzal visszataláltál VOLNA. Nagyon jó lenne ha ez 2x akkora bázis lenne :).(egyépként az a halálos kivilágítás jó :))
süti beállítások módosítása